2014. augusztus 12., kedd

Sokat jelentene nekem...

Sziasztok! Mint a cím is elárulja, most nem fejezetet hoztam, az majd vasárnap fog kikerülni. 
Hetekkel ezelőtt jelentkeztem egy blogversenyre, azon belül is a legjobb író kategóriába. A blogon, amelyet ITT tudtok megtekinteni, van legfölül a modulsávban egy szavazás. Ha szánnátok rám egy percet és gazdagítanátok egy szavazattal, az nagyon sokat jelentene nekem. Előre is köszönöm minden kedves olvasómnak, esetleg idetévedőnek, aki szavaz rám! Ha nem lenne mindenki számára egyértelmű, akkor megemlíteném, hogy a Melissa Bane - Magic World-re kell szavazni. Kérek mindenkit, akit kicsit is érdekel a történetem vagy megfelelőnek talál arra, hogy rám szavazzon, az tegye meg. Nektek csak pár percbe telne, ami nekem sokat jelentene. Tehát, ha (!) sikerülne elérnem valami kiemelkedő helyezést, (első, második, harmadik) akkor mindenképpen hosszabb fejezettel érkeznék, avagy dupla résszel. Mindez csak rajtatok múlik! Ha szavaztok, akkor kérlek nyomjatok egy pipát az 'elolvastam'-ra, és így tudni fogom, hogy hányan voksoltatok rám. KÖSZÖNÖM MINDENKINEK, TI VAGYTOK A LEGJOBBAK!! :D <3 <3

Addig is hoznék egy képet, egy szereplőről, akinek fontos szerepe lesz majd a történetben. 
Vajon ki ő?
Talán Stefy újabb barátnője?
Esetleg ellensége?
Megmentője?
Vagy Nate-nek barátnője lesz?
Lehet, hogy ezek közül egyik sem?


Várom elképzeléseiteket ide kommentben!

xoxo Melissa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése