2013. november 9., szombat

Prológus

Sziasztok! Megosztom veletek első blogregényemet. Remélem tetszeni fog! Kommenteljetek szorgosan! Hamarosan hozom az 1.részt.

Prológus

- Hé, megyünk moziba?- kérdezte David.
- Persze!- kiáltottam boldogan.
Beültünk a kocsiba és elhajtottunk valamerre. Nem tudtam merre megyünk. Nem volt ismerős a hely. Panelházak sorakoztak egymás hegyén-hátán. Az utcákon nem járt egy lélek sem. Kihalt volt minden. Kezdett gyanús lenni a helyzet.
- Merre megyünk?- kérdeztem kíváncsian.
- Moziba- válaszolt közönyösen.
- Tudom, de az nem erre van…- szóltam bizonytalanul.
- De nem csak egy mozi létezik - jegyezte meg gúnyosan a hangjában maró éllel.
- Ne már! Ezzel aztán újat mondtál…- kezdett betelni a pohár, de nem akartam kiszállni. Még egy ideig tűröm. Máskor is szokott ilyen lenni, nem újdonság.
- Na, itt vagyunk!- szólt David, és leparkolt a járgánnyal. - Ebben az utcában van - mutatott rá az utcára, ami előtt megálltunk.
- Ebben a keskenyben, de ennek nincs is vége? - csodálkoztam.
- Nem baj… Közép tájt. Csak menjél! - bíztatott.
- Oké! - válaszoltam bátortalanul.

Hallgattam rá és tovább mentem. Itt sem volt senki. A sikátorban cigarettafüst terjengett. A falakon graffitik díszelegtek. Az úton konzerves dobozok és gyűrött újságpapírok sodródtak. A szemetes konténerek alatt patkányok bujkáltak. Undorító volt ez a környék. Hátranéztem, hogy megnézzem jön-e David. De fordulás közben valaki hátulról átölelt. Sikítani akartam, először a boldogságtól, aztán a félelemtől. Mert aki átkarolt engem valami éles tárgyat nyomott a torkomhoz, ami egyre mélyebbre hatolt a húsomban. Fuldoklani kezdtem. Próbáltam magam kiküzdeni a szorításból, de nem sikerült. Vért köhögtem fel. Foltokban láttam a világot, majd végül teljesen elsötétedett minden. Az utolsó képfoszlány, amit láttam David volt kezében véres késsel és közben gonoszul mosolygott.

xoxo Melissa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése